Aalborg Minigolf

Aalborg Minigolf Klub også kaldet Klubben på toppen. Tilbud for både indendørs og udendørs minigolf arrangementer og spil.

OVERVIEW

This web site aalborgminigolfklub.dk presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have scanned zero pages inside the web page aalborgminigolfklub.dk and found one website associating themselves with aalborgminigolfklub.dk.

AALBORGMINIGOLFKLUB.DK RANKINGS

This web site aalborgminigolfklub.dk is seeing fluctuating amounts of traffic all over the year.
Traffic for aalborgminigolfklub.dk

Traffic ranking (by month) for aalborgminigolfklub.dk

Traffic ranking by day of the week for aalborgminigolfklub.dk

WHAT DOES AALBORGMINIGOLFKLUB.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of aalborgminigolfklub.dk Mobile Screenshot of aalborgminigolfklub.dk Tablet Screenshot of aalborgminigolfklub.dk

AALBORGMINIGOLFKLUB.DK HOST

Our parsers diagnosed that a single root page on aalborgminigolfklub.dk took three thousand and forty-seven milliseconds to stream. We could not detect a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
46.30.212.60

I revealed that this domain is utilizing the Apache os.

Aalborg Minigolf

DESCRIPTION

CONTENT

This web site has the following in the site, "Aalborg Minigolf Klub byder både medlemmer og turister velkomne." We noticed that the web page also stated " Klubben er stiftet i 1993 af en flok minigolfentusiaster, med flere mål for klubbens fremtid! I dag spilles der om sommeren på udendørsbanerne som har lokalitet på toppen af Lerumbakken ved Solsiden i Nørresundby." It also said " Vinteren over spilles der på indendørsbanerne som ligger i Skalborg. Der kan læses mere om klubben og dennes historie under fanen AMK." The header had Minigolf as the highest ranking optimized keyword. It is followed by mini, golf, and miniaturegolf which isn't as ranked as highly as Minigolf. The next words aalborgminigolfklub.dk uses is banegolf. Aalborg minigolf was included and might not be understood by search parsers.

SEEK SIMILAR WEB PAGES

Aalborg Motion - Aalborg www.aalborgmotion.dk

Klik her, hvis du ikke automatisk sendes videre.

Aalborg Pipe Band Sækkepibemusik til enhver lejlighed

Lær mere om vores formål, vores interesse, vores aktiviteter og vores struktur. Lær mere om hvordan du hyrer bandet og hvordan vi kan give jeres gæster en unik oplevelse. Lær at spille på sækkepibe eller tromme - lidt om undervisningsprincipper og strukturer. Aalborg Pipe Band i TV2Nord.

Plus 10 - Bolig, energi og renovering

Plus 10 Bolig, energi og renovering. En varmepumpe er ideel til sommerhuset. Er du sommerhusejer, så ved du højst sandsynligt at det kan være dyrt at opvarme . Fjernstyring af varme med mobilen. En varmepumpe til dig der vil have det bedste for dine penge.